Teknisk service
Er der problemer med din modtagelse, kan du prøve følgende:
 
Undersøg, om din nabo har samme problem. Hvis det er tilfældet, er det jo nok antenneanlægget, der er fejl på.

Har naboen ikke samme problem, undersøg da, om dine forstyrrelser er på alle kanaler, eller kun på nogle få. (Oftest er det kun nogle få programmer der er forstyrrelser på.)

Hvis du har videomaskine, kan du forsøge følgende: Tag antennekablet fra vægstikket ud af videoen og sæt det direkte til antennestikket på TV apparatet.

Er fejlen forsvundet, er der noget i vejen med din video eller forbindelsen fra den til TV apparatet.

Er fejlen der stadigvæk, kan du  prøve at bytte antennekablet ud med det antennekabel, der går fra videomaskinen/DVD og hen til TV apparatet. Langt de fleste fejl ligger i disse forbindelser.

Er der stadig fejl på din modtagelse, kan du kontakte  Kundeservice på tlf. 88 30 30 30

Hvis det er Internet eller IP-telefoniforbindelsen den er gal med, skal du kontakte Kundeservice på 88 30 30 30. Husk at have dit kundenummer klar.

I tilfælde af planlagte forstyrrelser, (f.eks. opdatering af nettet) vil der dog i dagene op til, være der om muligt være oplysninger på vores hjemmesider, eller på infokanalen, såfremt vi er blevet orienteret på forhånd.

 
Hvis du har oplevet fejl eller problemer, vil bestyrelsen meget gerne høre om disse på vores mail: info@nyka.dk 


Fejlindberetning
Har du oplevet problemer med dit tv-signal eller internetforbindelse, så vil vi gerne høre fra dig.


Navn:
Adresse:
Telefon nr:
E-mail adresse:
Hvornår havde du problemet?
Beskrivelse:
Radio/TV:
Internet:
Telefoni:
Stofa:
Andet:
Sidst opdateret: d. 25 mar 2017